• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МЯСТОТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КУЛТУРА В РАЗВИТИЕТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БИЗНЕС

Thumbnail
Изглед/Отваряне
90_split_BU_4-2013.swf (203.4Kb)
Дата
2013
Автор
Драганов, Георги
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията се разглежда застрахователната култура като фактор за развитие на застрахователния бизнес. Авторът приема, че имиджът на застрахователите е в пряка зависимост от застрахователната култура. Специално внимание е отделено на мениджмънта и неговата роля за повишаване нивото на застрахователната култура. На базата на практическия опит се свързва застрахователната култура с особеностите на застрахователната услуга. Приема се, че за повишаване нивото на застрахователната култура определена роля се пада на рекламата. Обосновава се не само необходимостта от повишаването на застрахователната култура на работещите в застрахователното дружество, но и на потенциалните потребители на застрахователните продукти.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1561
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка