• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

АНАЛИЗ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ ВЪВ ВИРТУАЛНА КОЛАБОРАТИВА УЧЕБНА СРЕДА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
414_split_15_2011.swf (1.331Mb)
Дата
2011
Автор
Кръстевич, Тодор
Смокова, Маруся
Башев, Костадин
Krastevich, Todor
Smokova, Marusya
Bashev, Kostadin
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Настоящото изследване е фокусирано върху анализа на социалните мрежи и възможностите му за идентифициране и изучаване на социални структури в образователния процес. На базата на емпирични данни от онлайн взаимодействията (лични съобщения и публикувани съобщения във форумите на учебните дисциплини) между 901 актьора (14 преподаватели, 2 администратори и 885 студенти-магистри) по време на уеб-базиранофакултативно обучение е изследван социалния свят и са оценени относителните позиции на отделните членове и клъстери в рамките на виртуалната мрежа. Резултатите от анализа на социалната мрежа биха могли да подпомогнат по-доброто разбиране и управление на поведението обучаемите в процес на колаборативно учене.
 
The present study is focused on the social network analysis and its opportunities for identification and analysis of virtual social structures that emerge in the process of education. The social world and the relative position of the individual members and cliques within the social network is investigated and described, based on empirical data for online interactions (private messages and postings in course forums) between 901 actors (including 14 teachers, 2 administrators and 885 students) emerging in the learning environment of the elective course “Business communications in foreign language”. This can help inbetter understanding and managing of their behavior in the process of collaborative learning.
 
URI
http://hdl.handle.net/10610/1675
Collections
  • Алманах "Научни изследвания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка