• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

Thumbnail
Изглед/Отваряне
123_split_2_2012.swf (371.9Kb)
Дата
2012
Автор
СТОЯНОВ, Михал
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В настоящата работа е направен преглед на същността, значението, характеристиките и състоянието на използването на рекламната брошура като информационен инструмент на агентите на обмена при търговията на дребно с потребителски стоки. Ключов момент при използването на печатни рекламни материали е стратегията за постигане на по-добра информираност и въздействие върху потребителските очаквания, свързани със стоковото предлагане. Въз основа на направеното изследване се потвърждава, че дори в условията на икономическа нестабилност и при протичащите кризисни процеси в стопанството, печатните рекламни материали запазват своята значимост и икономическа целесъобразност като рекламно-информационен канал за търговските фирми.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1844
Collections
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка