• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗА НЕИЗЧЕРПАНИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА КЛАСИЧЕСКИТЕ РЕКЛАМНИ СРЕДСТВА

Thumbnail
View/Open
123_split_2_2012.swf (371.9Kb)
Date
2012
Author
СТОЯНОВ, Михал
Metadata
Show full item record
Abstract
В настоящата работа е направен преглед на същността, значението, характеристиките и състоянието на използването на рекламната брошура като информационен инструмент на агентите на обмена при търговията на дребно с потребителски стоки. Ключов момент при използването на печатни рекламни материали е стратегията за постигане на по-добра информираност и въздействие върху потребителските очаквания, свързани със стоковото предлагане. Въз основа на направеното изследване се потвърждава, че дори в условията на икономическа нестабилност и при протичащите кризисни процеси в стопанството, печатните рекламни материали запазват своята значимост и икономическа целесъобразност като рекламно-информационен канал за търговските фирми.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1844
Collections
  • Междууниверситетско списание "Икономика 21"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback