• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СПОДЕЛЯНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА НЕФОРМАЛНАТА ПОТРЕБИТЕЛСКА ИНФОРМАЦИЯ (КРОС-КУЛТУРНО ИЗСЛЕДВАНЕ ЗА ИНДИЯ И БЪЛГАРИЯ)

Thumbnail
Изглед/Отваряне
150_split_118_2015.swf (920.2Kb)
Дата
2015
Автор
Колев, Димитър
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Изследването е посветено на споделянето и разпространението на неформалната потребителска информация. Основната цел е да се разкрият нивата, видът и основните способи за споделяне и разпространение на неформалната информация от страна на потребителите. Оценките се извеждат на база поведението на потребителите на хранителни продукти. На база анкетно проучване се прави съпоставка и се разкриват характерните особености при осъществяването на тази дейност за потребителите от Индия и България
URI
http://hdl.handle.net/10610/1920
Collections
  • Годишник на Стопанска академия

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка