Search
Now showing items 1-10 of 105
БИОЛОГИЧНОТО ЗЕМЕДЕЛИЕ – СЪСТОЯНИЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ
(АИ "Ценов", 2013)
АУТСОРСИНГЪТ: ИДЕЯТА, ЧЕ НЕ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ ВСИЧКО САМИ
(АИ "Ценов", 2012)
МЕЖДУКУЛТУРНА КОМУНИКАЦИЯ И АДАПТАЦИЯ В МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)
УПРАВЛЕНСКО ОБЩУВАНЕ И УПРАВЛЕНСКИ ПРОЦЕС
(АИ "Ценов", 2015)
ПРОМОЦИИТЕ (ВЪЗПРИЕМАНИ ПОЛЗИ И ЕФЕКТИ)
(АИ "Ценов", 2012)
Промоциите са маркетингов инструмент с нарастващо значение за всички участници в дистрибуционния канал. Въпреки това около тях има множество открити дискусионни въпроси. В настоящото изследване се идентифицират и дискутират ...
СЧЕТОВОДНИ АСПЕКТИ НА ПАРИЧНИТЕ ПОТОЦИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО
(АИ "Ценов", 2013)