УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИИ И ПРИЛОЖЕНИЕ
View/ Open
Date
2008Author
Банчев, Петър
Горанова, Пенка
Тананеева, Живка
Динкова, Венка
Metadata
Show full item recordAbstract
Стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) дават възможност на предприятията да увеличават приходите си чрез:
реализирането на продукти и услуги на пазара, които съответстват на
потребителските нужди на клиентите;
подобряването на обслужването и работата с клиентите;
оптимизиране на процеса на договаряне с клиентите;
задържането на съществуващите и привличане на нови клиенти;
по-ефективното реализиране на продуктите на предприятието.
Основната цел на разработката е на база водещите теоретични концепции и изследване на съществуващата у нас практика да се генерират идеи за подпомагане на българските предприятия в стремежа им към прилагане на модерни методи и подходи за задържане на настоящите ключови клиенти, което ще доведе и до повишаване на конкурентноспособността им, както и да се предложат подходи за работа за привличане на нови клиенти, с които да се разшири пазарното присъствие (пазарния дял) и икономическото състояние на бизнеса. The application of the strategies for management of relationships with customers gives a possibility for the enterprises to increase their incomes through:
realising of products and servies on the market, that correspond to the
consumption needs of the customers;
improvement of service and working with customers;
optimizing the process of negotiating with the customers;
keeping existing and attracting of new customers;
more effective realization of the enterprise products.
The basic goal of the work is on the ground of the leasing theoretical concepts
and research of the practice existing in our country to genreate ideas for giving
assistance to Bulgarian enterprises in their ambition to implement new methods and approaches to keep the present key customers, as to suggest other approaches for working to attract new customers, which will broaden the marketing presence with (marketing share) and to increase competetiveness of the business.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
Горанова, Пенка (АИ "Ценов", 2013)Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ... -
ПОДХОДИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА ОТ КЛИЕНТИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО
Андреев, Иван (АИ "Ценов", 2014)Настоящата научна статия е посветена на счетоводното интерпретиране на вземанията от продажби, формирани в дейността на предприятието. В системен аспект се характеризира тяхната същност, функционална роля и значение за ... -
УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА
Маринова, Кремена (АИ "Ценов", 2010)