• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР

Thumbnail
Изглед/Отваряне
222_split_4_2011.swf (673.2Kb)
Дата
2011
Автор
Самуилов, Милуш Красимиров
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Настоящата студия има за цел да даде насоки за процесите и решенията, които е необходимо да се вземат при развитието на търговски центрове, наричани още МОЛ. Процесът обхваща интервалът от вземането на решение за инвестиране в такъв тип търговски център. Продължава с факторите за избор на местоположение, а в следващ етап и основните принципи при проектирането на сградата в зависимост от бъдещите търговски процеси, които ще протичат в мола. Описват се принципите за вземане на решение за ценова и комуникационна политика, както и инструментите за влияние върху наемателите за общото спазване на тези политики.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2631
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка