• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
407_split_5_2012.swf (479.0Kb)
Дата
2012
Автор
Недева, Радостина
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Настоящата студия се фокусира върху съвременните тенденции в развитието на продажбите на пиво. Изследването е представено в две части. В първата част се дефинира понятието „продажби” в неговите различни аспекти. Във втората част е очертана спецификата на продажбите в подсектор „Производство на пиво” у нас – обем продажби, консумация на пиво, използвани амбалажни опаковки, съотношение на топъл и студен пазар и марки пиво. В заключение са изведени особеностите и тенденциите на пазара на пиво в България.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2677
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка