• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SWOT АНАЛИЗ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА ФИРМИТЕ ОТ ВИНАРСКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ В БЪЛГАРИЯ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
108_split_10_2015.swf (505.7Kb)
Дата
2015
Автор
Вергилова, София
Vergilova, Sofiya
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Специфичните географски и климатични характеристики, както и хилядолетните традиции в лозарството и винарството в страната ни са безспорни предпоставки за производство на висококонкурентни продукти и тяхната търговия в България и по света. Интернационализацията на фирмите от винарската промишленост се дължи на умението на предприемачите да се възползват от появилите се възможности и да използват силните си страни и опитите да се преодолеят трудностите и заплахите, възпрепятстващи международната дейност. The specific geographical and climatic characteristics as well as the ancient traditions of viticulture and winemaking in our country are indisputable prerequisites for the production of highly competitive products and their trade in Bulgaria and worldwide. The internationalization of companies in the wine industry is a result of the ability of entrepreneurs to take advantage of the best opportunities and use their strengths and attempts to overcome the difficulties impeding international activities.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2715
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка