НОВИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ МОДЕЛИ – ДОБРИТЕ ПРАКТИКИ НА УНИБИТ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА „ЕВРОПА 2020”
Изглед/ Отваряне
Дата
2016Автор
Върбанова-Денчева, Кристина
Янкова, Иванка
Резюме
Системните усилия за реализирането на стратегиите за извеждане на образователните програми, по които се осъщест-
вява обучението в акредитираните академични структури, среща
комплексни проблеми, основно в две направления: проблеми на подготовката на преподаватели на равнището на високотехнологичната
среда и проблеми на съдържанието на учебните програми, адекватно на потребностите на обществото и на бизнеса. Дискутираните въпроси в доклада и приведените примери от успешни практики на УниБИТ обхващат методологически въпроси на преустройството на образователния процес, включително и утвърдените в бизнеса „корпоративни университети”.