• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ЗАЩО ГРАВИТАЦИОННИ КОМУНИКАЦИИ ЧРЕЗ КОЛАБОРАТИВНО MAРКЕТИНГОВО ЗНАНИЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
n1_13_tom3_tom_III_.pdf (1.612Mb)
Дата
2016
Автор
Узунова, Юлия
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Целта на този материал е да разкрие драматичната потребност от ускорени колаборативни маркетингови комуникации в бизнеса на новата генерация-потребители и партнъори, работещи в съвременните алтернативни загуба на доверие „купувач-продавач”. На база кратък преглед, както на протичащите глобални предизвикателства, така и на водещите теории и практики относно гравитацинните вълни, предлагаме опростен модел за маркетингова активност в структурно-функционални пространствени комуникации, при критерий „Нова бизнес логика-Флуидни работни места-Екстензии на компетенции”. Извеждаме пет стратегически квоти за креативно билатерално развитие на колаборативно маркетингово знание, необходими за препрограмиране активността на специалистите в гравитационните комуникации.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2973
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка