• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
n7_57_tom3_tom_III_.pdf (386.5Kb)
Дата
2016
Автор
Кръстевич, Тодор
Смокова, Маруся
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява измерването на „нетния” ефект върху поведението на отделния потребител в резултат на персонифицираното маркетингово въздействие. Тази техника е сравнително нова и слабо позната в областта на аналитичното извличане на знания от данни. Основните й сфери на приложение са свързани не толкова с предсказването на бъдещото поведение на клиента, колкото с оценяване (измерване) на действителния ефект в поведението му, дължащ се на конкретно маркетингово въздействие.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2994
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка