• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
n13_115_tom3_tom_III_.pdf (225.7Kb)
Дата
2016
Автор
Краева, Виолета
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи са уеб базирани, което означава, че всички техни приложения и данни са във владение на доставчика на облачните услуги. Облачните CRM (cloud CRM) системи са разположени в облака на сървър в център за данни (datacenter) и се използват от крайния потребител чрез интернет браузър. Администраторът на облачната CRM предварително дефинира нивата за достъп на служителите в организацията, като той може да се осъществи едновременно от всеки компютър или мобилно устройство, което има връзка с Интернет.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3001
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка