Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorКраева, Виолета
dc.date.accessioned2016-11-15T09:44:06Z
dc.date.available2016-11-15T09:44:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1187-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3001
dc.description.abstractТрадиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи са уеб базирани, което означава, че всички техни приложения и данни са във владение на доставчика на облачните услуги. Облачните CRM (cloud CRM) системи са разположени в облака на сървър в център за данни (datacenter) и се използват от крайния потребител чрез интернет браузър. Администраторът на облачната CRM предварително дефинира нивата за достъп на служителите в организацията, като той може да се осъществи едновременно от всеки компютър или мобилно устройство, което има връзка с Интернет.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries3;13
dc.titleОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация