• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

OUTLINING THE FACTORS DETERMINING THE ECONOMIC EFFECTIVENESS OF COLLABORATIVE INTERACTION IN BUSINESS

Thumbnail
Изглед/Отваряне
p554__BMBook2eng2016_5_18.pdf (657.5Kb)
Дата
2016
Автор
Byvshev, Viktor
Chistov, Dmitrii
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The purpose of this article is to explain the popular principle of collaborative business interaction by using the optimal firm size model developed by Oliver Williamson. A company that uses collaborative interaction reduces its production costs by lowering the price of its core capital. The article is based on results from research conducted with budget funds under a government procurement awarded to the Financial University in 2014.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3110
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка