Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАтанасова, Светла
dc.date.accessioned2017-07-26T17:16:38Z
dc.date.accessioned2017-07-26T17:16:44Z
dc.date.available2017-07-26T17:16:38Z
dc.date.available2017-07-26T17:16:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3288
dc.description.abstractВ настоящата разработка като основна цел се поставя изучаването нa теоретичните аспекти на същността на формирането на оптимален търговски асортимент и върху тази основа извеждане на методологични постановки, частично проверени посредством емпирично изследване в реално функциониращи търговски предприятия. За постигане на така поставената изследователска цел в последователност се изясняват теоретичните аспекти на оптималния търговски асортимент; прецизират се теоретичните постановки за същността на формирането на оптимален търговски асортимент и се детерминират етапите в процеса на формиране на оптимален търговски асортимент; осъществява се частично емпирично изследване на формирания оптимален търговски асортимент на реално функциониращи търговски предприятия.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing Houseen_EN
dc.relation.ispartofseries12;11
dc.subjectоптимален търговски асортиментbg_BG
dc.subjectформиране на оптимален търговски асортиментbg_BG
dc.subjectетапи в процеса на формиране на оптимален търговски асортиментbg_BG
dc.titleРЕШЕНИЯ ЗА ФОРМИРАНЕТО НА ОПТИМАЛЕН ТЪРГОВСКИ АСОРТИМЕНТbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация