• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ТРАДИЦИОННАТА И МОДЕРНАТА ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО – ДИНАМИКА, ТЕНДЕНЦИИ И СЧЕТОВОДНО-ОРГАНИЗАЦИОННИ АСПЕКТИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
4550a69f59335c4c0949107706cd7ba8.pdf (308.2Kb)
Дата
2017
Автор
Киричева, Здравка
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Традиционният пазар за продажба на стоки на дребно в България включва многобройни малки търговски обекти, специализирани в продажбата на определен продукт или група продукти. След приемането на страната ни в Европейския съюз започна процес на концентрация на капитали и навлизане на големите търговски вериги у нас, което способства за развитието на модерната търговия. Това налага изучаването на процесите на взаимно влияние, на възникването и прилагането на нови правила между субектите в търговията на дребно на бързооборотни стоки. Основната цел на статията е да се характеризират специфичните особености на споменатите два основни модела. Обръща се внимание на предимствата и недостатъците им, на динамиката и тенденциите в развитието им. Акцентира се върху ефектите, които големият корпоративен бизнес в търговската сфера има върху малките търговски обекти, както и организацията на счетоводното отчитане.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3965
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка