• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РАЗВИТИЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФОРМАТА НА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
aa148ac7defe3be5cb5eadfb11ec398c.pdf (1.354Mb)
Дата
2018
Автор
Петров, Александър
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията се разглеждат развитието и сложността на информационните технологии (ИТ). Аргументира се зависимостта на съвременния бизнес от степента и ефективността от приложението на ИТ. На тази основа се поставят някои въпроси, свързани с ориентацията на информационното обслужване (ИО) към предоставянето на услуги. Обосновава се, че тя се базира и се определя от достижения на мениджмънта на информационно-технологичните услуги (ИТСМ). Представени са различни подходи за подобряване на ИО и е очертана тенденцията за преобразуване на настоящите подразделенията за ИО към такива, предлагащи услуги.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4010
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка