Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorПетров, Александър
dc.date.accessioned2019-01-13T18:12:05Z
dc.date.accessioned2019-01-13T18:12:05Z
dc.date.available2019-01-13T18:12:05Z
dc.date.available2019-01-13T18:12:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4010
dc.description.abstractВ статията се разглеждат развитието и сложността на информационните технологии (ИТ). Аргументира се зависимостта на съвременния бизнес от степента и ефективността от приложението на ИТ. На тази основа се поставят някои въпроси, свързани с ориентацията на информационното обслужване (ИО) към предоставянето на услуги. Обосновава се, че тя се базира и се определя от достижения на мениджмънта на информационно-технологичните услуги (ИТСМ). Представени са различни подходи за подобряване на ИО и е очертана тенденцията за преобразуване на настоящите подразделенията за ИО към такива, предлагащи услуги.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;2
dc.subjectинформационни технологии (ИТ)bg_BG
dc.subjectинформационно обслужване (ИО)bg_BG
dc.subjectИТ услугаbg_BG
dc.subjectИТ сървис мениджмънт (ИТСМ)bg_BG
dc.titleРАЗВИТИЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФОРМАТА НА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация