• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЛЯТА НА ИНОВАЦИИТЕ ЗА РЕЗУЛТАТИТЕ НА МСП

Thumbnail
Изглед/Отваряне
4c6d771acd9825cb226fcc34612d5ad5.pdf (3.422Mb)
Дата
2019
Автор
Мехрос, Ясин
Елбажани, Абделазиз
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Съвременната бизнес среда се характеризира с глобализация на пазарите, бърз технологичен напредък, скъсяване на жизнения цикъл на продуктите и услугите и традиционно придобивани ползи, които вече не са активи, на които компаниите могат да разчитат за развитие. Компаниите трябва да идентифицират нови възможности за диверсификация на продуктите и пазарите си, което допринася за тяхното развитие и откриване на гъвкави форми за пазарна реализация, с цел да оцелеят в агресивната конкурентна среда. Настоящата статия има за цел да определи детерминантите за успеха на компаниите, и особено на малките и средните предприятия (МСП), от гледна точка на връзката между иновации и организационни резултати на МСП. В тази връзка целта на статията е да систематизира и изясни ефектите от организационните, технологичните, продуктовите и маркетинговите иновации върху организационните резултати на мароканските МСП въз основа на емпирично проучване, обхващащо 3 МСП, работещи в три различни сектора.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4223
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка