КОНЦЕПТУАЛНИ ОСНОВИ НА ЛОЯЛНОСТТА
![Thumbnail](/bitstream/handle/10610/4263/ce3e136e3af2a0adeabe4c7ca83f6f76.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Изглед/ Отваряне
Дата
2019Автор
Нейкова, Криста
Резюме
Посветена на теоретичното познание, настоящата разработка засяга изясняване на произхода и същността на феномена „лоялност“ като маркетингов проблем. Синтезирани са основните дефиниционни и класификационни различия при инкорпорирането на понятието „лоялност“ в маркетинговата теория и управленската практика. Стъпвайки на тях, е изведена концептуална дефиниция за лоялността. Дискутирани са основните направления при изучаване на явлението. В заключение се коментират последиците от диференциацията в различните концептуализации на потребителската лоялност към бранда като предпоставка за проблем при общовалидността и съпоставимостта на изведените оценки за лоялност.