• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

CURRENT TRENDS OF ELECTRONIC COMMERCIAL DEVELOPMENT IN THE WORLD MARKETS

Thumbnail
Изглед/Отваряне
d509f029449cb8bc42396da59aa363fa.pdf (849.2Kb)
Дата
2019
Автор
Orekhova, Tatiana
Tertychnyi, Yaroslav
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The article deals with the features of the e-commerce development in the modern world economy. The article analyzes the interpretation of the term "e-commerce" by various domestic and foreign scientists. The study specified three levels of e-commerce. The article also identifies five major e-commerce features - advertising, product demonstration, transactions, after-sales service, long-term customer relationships. The article demonstrates the main effects of e-commerce on the economy, such as: growing competition, globalization of business spheres, personalization of interaction, reduction of distribution channels, cost savings. The analysis of B2C e-commerce sales volume in the regions of the world during 2012–2017 identified a significant level of the direction development in the Asia-Pacific region
URI
http://hdl.handle.net/10610/4310
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка