Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorОрехова, Татяна
dc.contributor.authorТертичний, Ярослав
dc.date.accessioned2020-06-12T12:28:26Z
dc.date.accessioned2020-06-12T12:28:28Z
dc.date.available2020-06-12T12:28:26Z
dc.date.available2020-06-12T12:28:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4315
dc.description.abstractСтатията разглежда развитието на електронната търговия в съвременната световна икономика. Анализирани са различните тълкувания на термина „електронна търговия“, които предлагат учени в страната и чужбина. Изследването разглежда три равнища, на които се осъществява електронна търговия, и пет основни нейни характеристики – реклама, продуктова демонстрация, транзакции, следпродажбен сервиз и дългосрочни отношения с клиентите. Статията очертава най-значимите ефекти, които има електронната търговия върху икономиката, а именно – нарастваща конкуренция, глобализация на бизнеса, персонализация на взаимодействието, намаляване броя на дистрибуторските канали, съкращаване на разходите. Направен е анализ на обема на реализираните чрез електронна търговия продажби от типа B2C (т.е. от фирми към крайни потребители, от англ. „business to consumer“) в различни региони на света в периода от 2012 до 2017 г., според който този тип търговия чувствително е нараснал в азиатско-тихо-океанския регион.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries4;3
dc.subjectелектронна търговияbg_BG
dc.subjectелектронен бизнесbg_BG
dc.subjectинформационни и комуникационни технологииbg_BG
dc.subjectИнтернет търговияbg_BG
dc.subjectкриптовалутаbg_BG
dc.titleСъвременни тенденции в развитието на електронната търговия на световните пазариbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация