• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Финансовата грамотност на клиентите – важен фактор за успешна дигитализация на банките

Thumbnail
Изглед/Отваряне
f60803aff389f69f489b1eba9cb42a84.pdf (1.501Mb)
Дата
2022
Автор
Димитрова, Ренета
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Дигитализацията на банковата дейност и възможностите, които дава на своите клиенти, е важен аспект на банковата дейност вече години наред. И тя следва световните тенденции. Банките са едни от финансовите институции, които работят активно в тази посока, за да не отстъпват на световния електронен бизнес, който върви напред. Успешната банкова дигитализация зависи от редица фактори и един от тях е финансовата грамотност на клиентите, която в голяма степен определя как ще продължи процесът на дигитална трансформация на банките. Целта на изследването е да очертае зависимостта на банковата дигитализация от нивото на грамотност на клиентите и политиките, които трябва да се провеждат, за да бъде тя успешна.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4608
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка