• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Financial Literacy Of Clients – An Important Factor For Banks’ Successful Digitalization

Thumbnail
Изглед/Отваряне
8943de3099a4da50e35f48560c4d5778.pdf (1.744Mb)
Дата
2022
Автор
Dimitrova, Reneta
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The digitalization of banking operations and the opportunities it provides the clients with has been an important aspect of banking for decades. Banks are among the financial institutions that work actively so that they do not lag behind the global e-business which is moving forward. Successful banking digitalization depends on numerous factors whereas one of them is clients’ financial literacy which significantly predefines how the process of banks’ digital transformation would continue. The research is aimed at outlining banking digitalization’s dependency on the literacy level of clients and the policies to be implemented so that it is successful.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4618
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка