• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Specific Character Of The Media As Business Organizations And Models For Analysing The Values Created By Them

Thumbnail
Изглед/Отваряне
a4a12b2ef937528d875e5ef631a54fba.pdf (782.0Kb)
Дата
2022
Автор
Chipriyanov, Mihail
Andonovska, Magdalena
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The article focuses on current issues related to strategic analysis of value creation in the media. At the beginning, the characteristic features of a media organization as such are presented and the specific aspects of its business management are assessed. Methodological issues of the analysis of value creation in the network form of partnership are clarified. The concluding part visualizes a generalized model of the value chain after the example of the audiovisual media in the Republic of North Macedonia.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4682
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка