• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Human Resource Marketing – How To Win The War For Talents

Thumbnail
Изглед/Отваряне
9bbb2260d179e142ac98741e5b071581.pdf (1.813Mb)
Дата
2023
Автор
Angelova, Milena
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Human resources marketing is a relatively new branch of economic science, routed at marketing and human resources management and organisational governance domains and building upon their concepts. It has a substantial potential – if applied properly by the organisations, to help them attract, motivate, retain and manage their human resources, making sure they are well equipped with the needed skills and qualification, thus obtaining competitive advantage in the war for talents. The paper, on the basis of a dedicated desk-research, examines the evolution of the human resources marketing concept and its theoretical foundations in order to suggest models for successful practical application. It also charts avenues for further theoretical studies.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4730
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка