Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorАнгелов, Петко
dc.contributor.authorМихайлова, Маргарита
dc.date.accessioned2023-12-16T16:16:20Z
dc.date.accessioned2023-12-16T16:16:21Z
dc.date.available2023-12-16T16:16:20Z
dc.date.available2023-12-16T16:16:21Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4909
dc.description.abstractКръговата икономика е нова област на академичното познание, която налага разработване както на ново учебно съдържание, така и усъвършенстване на методологията за преподаване на свързаната материя. В настоящата разработка образователният процес се разглежда като съставен от няколко ключови компонента, които в своето единство допринасят за по-ефективното преподаване и учене. Тези компоненти могат да варират в зависимост от общия контекст, специфичните цели и използваните подходи. Ето защо при планиране на процеса на преподаване на кръгова икономика е изключително важно да формулираме желаните резултати (цели и задачи на обучението) в специфичния контекст на изучаваната материя. На тази основа целта на разработката е да се представят в дискусионен план основните компоненти на методологията за академично преподаване на свързаната с кръговата икономика проблематика.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries3;4
dc.subjectкръгова икономикаbg_BG
dc.subjectакадемично преподаванеbg_BG
dc.subjectучебно съдържаниеbg_BG
dc.titleМетодологични аспекти на преподаването на кръгова икономикаbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация