Диференцирано обучение при преподаване на английски език (Ниво B1)
dc.contributor.author | Везирова, Галя | |
dc.date.accessioned | 2023-12-16T16:17:13Z | |
dc.date.accessioned | 2023-12-16T16:17:14Z | |
dc.date.available | 2023-12-16T16:17:13Z | |
dc.date.available | 2023-12-16T16:17:14Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 1311-9206 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/4925 | |
dc.description.abstract | Статията разглежда възможностите за прилагане на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език (ниво B1). Изяснена е същността на диференциацията и особеностите, когато се използва в учебния процес. Разгледани са принципите и елементите на диференцираното обучение. Акцентира се върху възможностите за приложението на тази философия и са предложени подходи и стратегии за пълноценно и ефективно осъществяване на диференцирано обучение при интензивно изучаване на английски език. | bg_BG |
dc.publisher | Tsenov Publishing House | EN_en |
dc.relation.ispartofseries | 4;4 | |
dc.subject | диференциация | bg_BG |
dc.subject | диференцирана инструкция | bg_BG |
dc.subject | диференцирано обучение | bg_BG |
dc.subject | принципи | bg_BG |
dc.subject | елементи | bg_BG |
dc.subject | съдържание | bg_BG |
dc.title | Диференцирано обучение при преподаване на английски език (Ниво B1) | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |