• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане Доклади по Дата на издаване 
  •   Начало
  • Доклади
  • Подреждане Доклади по Дата на издаване
  •   Начало
  • Доклади
  • Подреждане Доклади по Дата на издаване
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане Доклади по Дата на издаване

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-20 от 176

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26) 

      Бързашка, Поля (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16) 

      Кънчева, Десислава; Декова, Полина; Иванова, Боряна (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58) 

      Йонков, Йонко (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46) 

      Трифонова, Цветомира (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14) 

      Решеткова, Атанаска; Миткова, Росица; Йорданова, Силвия (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44) 

      Алексиева, Светла; Николова, Надя; Михайлова, Виктория (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28) 

      Йотова, Йоана; Аладжова, Айсял (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Промоциите бонус количества (с. 45-60) 

      Димитрова, Борислава; Георгиева, Десислава; Николова, Диана (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Using Data Mining Predictive Models for Student Relationship Management 

      Krastevich, Todor; Smokova, Marusya (2012-04-25)
    • Поведение на българските потребители в социалните мрежи 

      Бързашка, Поля (2012-06-01)
    • ДИЛЕМАТА НА СЪВРЕМЕННИЯ СВЯТ: СВОБОДА ИЛИ СИГУРНОСТ 

      Върбанов, Иван (АИ "Ценов", 2016)
      Върху основата на проучване на емпирична и теоретична научна информация се прави еднозначен извод, че дилемата свобода или сигурност е фалшива дилема, резултат от допускането на непреднамерена грешка в разсъжденията на ...
    • ТРАНСФЕРЪТ НА ЗНАНИЯ И РОЛЯТА НА УНИВЕРСИТЕТИТЕ В НАЦИОНАЛНАТА ИНОВАЦИОННА СИСТЕМА 

      Борисов, Борислав; Маринов, Драгомир (АИ "Ценов", 2016)
      Университетите са основен елемент на всяка иновационна система. В нея те встъпват в отношения и си взаимодействат с останалите нейни елементи – държавни и местни органи, други образователни институции, бизнес и неправителствени ...
    • ДАНЪЧНИ ОБЛЕКЧЕНИЯ ПРИ ОБЛАГАНЕ С КОРПОРАТИВЕН ДАНЪК 

      Димитров, Пенко (АИ "Ценов", 2016)
      В доклада се разглежда правния режим на две от общите данъчни облекчения при облагането с корпоративен данък - преотстъпване на корпоративен данък и освобождаване от облагане с корпоративен данък. Вниманието е насочено към ...
    • РЕАЛНИЯТ ОБЩ ДОХОД НА ДОМАКИНСТВАТА В БЪЛГАРИЯ - ОСНОВА ЗА ТЯХНОТО ИКОНОМИЧЕСКО БЛАГОСЪСТОЯНИЕ 

      Несторов, Людмил (АИ "Ценов", 2016)
      В доклада се изследва изменението в номиналния и реалния общ доход на домакинствата в България през периода 1990- 2014 г. и как той се отразява на промените в техния общия разход. Целта е да се проследи как тези промени ...
    • БАЛАНСИРАНА СИСТЕМА ОТ ПОКАЗАТЕЛИ В ПРЕДПРИЯТИЕТО – ПРАКТИЧЕСКИ ИЗМЕРЕНИЯ 

      Кръстева-Христова, Радосвета (АИ "Ценов", 2016)
      Балансираната система от показатели в предприятието е сред високоефективните инструменти на съвременното управленско счетоводство. Причината за това е, че механизмите на действие на системата позволяват стратегическите ...
    • ИНВЕСТИЦИИ В БЛАГОРОДНИ МЕТАЛИ - БАНКОВИ УСЛУГИ И ПАЗАРНИ ТЕНДЕНЦИИ 

      Захариев, Андрей; Колев, Николай (АИ "Ценов", 2016)
      Като „резерв на стойността” и носител на богатство благородните метали се утвърждават паралелно като инвестиционен актив и антиинфлационно средство. Тяхната количествена оскъдност гарантира нарастващо търсене и възходящи ...
    • ИНОВАТИВНИ ПРАКТИКИ ЗА ОТГОВОРЕН СПА ТУРИЗЪМ 

      Драганов, Румен (АИ "Ценов", 2016)
      Отговорния спа туризъм изисква ангажиране на туристическата дестинация, ползваща се от разнообразието на природните ресурси, да използва пълноценно традиционните продукти в традиционна среда, но не за сметка на околната ...
    • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА АНАЛИЗ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ ПО ИМУЩЕСТВЕНО ЗАСТРАХОВАНЕ 

      Василев, Венцислав (АИ "Ценов", 2016)
      Същността на застраховането се изразява във финансовото компенсиране на негативните последици от действието на случайни събития, които засягат интересите на застрахованите лица. Особеностите на застрахователната дейност ...
    • KNOWLEDGE AS AN ALTERNATIVE INDICATOR FOR ECONOMIC DEVELOPMENT 

      Tsoklinova, Maya (АИ "Ценов", 2016)
      The main objective of this research report is to analyze and discuss the importance of knowledge as an alternative indicator of economic development. Understanding of this specific economic resource has its practical ...
    • ВЗАИМОВРЪЗКА МЕЖДУ ОБРАЗОВАНИЕТО И ПАЗАРА НА ТРУДА 

      Цонева, Елка (АИ "Ценов", 2016)
      Взаимовръзката между пазара на труда и образованието е основната социалноикономическа зависимост, осигуряваща развитие на конкретния човек и обществото като цяло. Колкото по-високо и качествено е образованието на преобладаващата ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТози разделПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка