Search
Now showing items 1-10 of 46
Човешкият капитал като фактор на успешната дигитализация на местните административни услуги
(Tsenov Publishing House, 2022)
Настоящата статия е посветена на човешкия капитал като ключов фактор на успеха на процесите по дигитализация на дейността на органите на местната власт. Натрупаният опит от периода на членството на България в ЕС и значителните ...
Финансови и икономически аспекти на развитието на сектор „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети” в България
(Tsenov Publishing House, 2022)
Настоящата работа анализира развитието на ключовите финансови измерители в сектор „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети” в България. Изследването се позовава на данни за периода 2009–2019 г., извлечени от официалния ...
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)
Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният
пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“.
Целта на изследването е да ...
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)
Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ...
Conceptual Approach For Presenting Text Data From Web-Based Information Systems In Structured Form
(Tsenov Publishing House, 2022)
Data in web-based information systems is of growing interest for analytical processing by organisations. Usually, the text data in this type of systems has an unstructured form. Unstructured data in web-based information ...
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)
Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ...
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)
Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ...
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)
Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният
пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“.
Целта на изследването е да ...
Q-Commerce – The Next Generation E-Commerce
(Tsenov Publishing House, 2022)
Q-commerce is a product of the integration of information and communication technologies and the migration of product exchange in the online environment, which in combination with the possibilities of physical delivery ...