Методологически проблеми на междукултурните маркетингови проучвания.

DSpace/Manakin хранилище

Методологически проблеми на междукултурните маркетингови проучвания.

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: Методологически проблеми на междукултурните маркетингови проучвания.
Автор: Марчевски, Иван
URI: http://hdl.handle.net/10610/132
Дата: 2002


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
G2002-XCIX-3-I._Marchevski.swf 8.461Mb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов