МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ

DSpace/Manakin хранилище

МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ
Автор: Бакърджиева, Милка; Bakardzhieva, Milka
Резюме: Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране. The aim of the research is to define the nature of the “manipulation” phenomenon and its manifestations in the management and mass communication technologies (propaganda, advertising and public relations). The research outlines some methods for managing cases of manipulation and, in certain cases - techniques for counter-manipulation.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2355
Дата: 2012


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
DialogueBook1bul2012_83_109.pdf 365.9Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов