МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ

DLib Repository

МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ

Show full item record

Title: МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ
Author: Бакърджиева, Милка; Bakardzhieva, Milka
Abstract: Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за справяне в ситуации на манипулиране, а в отделни случаи и способи за контраманипулиране. The aim of the research is to define the nature of the “manipulation” phenomenon and its manifestations in the management and mass communication technologies (propaganda, advertising and public relations). The research outlines some methods for managing cases of manipulation and, in certain cases - techniques for counter-manipulation.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2355
Date: 2012


Files in this item

Files Size Format View
DialogueBook1bul2012_83_109.pdf 365.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов