РЕКЛАМАТА КАТО ИНСТРУМЕНТ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ НА АВТОМОБИЛНИЯ ПАЗАР

DSpace/Manakin хранилище

РЕКЛАМАТА КАТО ИНСТРУМЕНТ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ НА АВТОМОБИЛНИЯ ПАЗАР

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: РЕКЛАМАТА КАТО ИНСТРУМЕНТ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ НА АВТОМОБИЛНИЯ ПАЗАР
Автор: Николова, Венера
URI: http://hdl.handle.net/10610/2561
Дата: 2008


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
5_split_1_2008.swf 235.6Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов