УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА

DLib Repository

УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА

Show full item record

Title: УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА
Author: Маринова, Кремена
URI: http://hdl.handle.net/10610/2626
Date: 2010


Files in this item

Files Size Format View
299_split_3_2010.swf 151.1Kb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов