УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА

DSpace/Manakin хранилище

УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА КЛИЕНТИ (CRM) – КОНЦЕПЦИЯ, СТРАТЕГИЯ, ФИЛОСОФИЯ ИЛИ БИЗНЕС ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА
Автор: Маринова, Кремена
URI: http://hdl.handle.net/10610/2626
Дата: 2010


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
299_split_3_2010.swf 151.1Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов