ТЕХНОЛОГИЯ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА МОТИВАЦИОННИТЕ ПРОЦЕСИ В МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Abstract
Настоящата разработка представя направено проучване на две организации, които оперират в различни сфери на икономиката: условно наречени фирма „Х” – в областта на IT технологиите и фирма „У” – в хранителновкусовата промишленост. Самото проучване е извършено на база на емпирични изследвания, в чиято същност е залегнал методът за ранжиране на мотивационните фактори, участващи в изготвянето на анкетна карта. Резултатите са илюстрирани с практическо проучване и представени в графични изображения. Целта на изследването е да се докаже различното влияние на едни и същи мотивационни фактори във фирми от малкия и средния бизнес, действащи на територията на Община Свищов. Като един от основните изводи, който може да изведем от направеното изследване, е че се наблюдава зависимост между
просперитета на фирмата и степента на мотивираност на персонала, която е постоянна грижа на мениджърския екип