ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ - НЕИЗМЕННА ЧАСТ ОТ ПРОДАЖБАТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПРОДУКТИ
Abstract
С развитието на техниката и съвременните технологии сме свидетели на появата и ускореното развитие на нов вид търговия на застрахователния пазар. Електронната търговия и нейното разпространение променя значително съвременните обществени отношения и процеси. Това в пълна степен се отнася и за застрахователния пазар. Електронната търговия предоставя нови възможности както за застрахователните дружества, прилагащи я в своята дейност, така и за потреби-
телите. Тя премахва пространствените и съкращава значително времевите граници за осъществяване на продажбата на застрахователни продукти. Акцентът в представената разработка е поставен върху значението на
електронната търговия за развитието на застрахователните дружества. Застъпена е тезата, че електронната търговия променя начините на управление на застрахователните дружества, ускорява и усъвършенства технологията на об-
служване на потребителите на застрахователни продукти, подобрява комуникациите с клиентите, улеснява търсенето на информация от потребителите както и покупката на застрахователни продукти.