VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE

DSpace/Manakin хранилище

VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: VALUE CREATION BY COMPANY-CONSUMER INTERACTION – DECONI, BULGARIA CASE
Автор: Krasteva, Neviana
Резюме: The study investigates the value creation by companyconsumer interaction on the example of the advertising agency DeConi, Bulgaria.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2995
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n8_64_tom3_tom_III_.pdf 669.5Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов