МАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯ

DSpace/Manakin хранилище

МАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: МАРКЕТИНГОВИТЕ АЛИАНСИ – СЪВРЕМЕННА СТРАТЕГИЯ ЗА ФИРМЕНА ИНТЕГРАЦИЯ
Автор: Григорова, Ваня
Резюме: Настоящата разработка разглежда алиансите в маркетинга като стратегия на съвременните фирми, но и структура, възникнала в резултат от интеграционните процеси. Тя поставя на преден план три основни момента – спецификата на тези алианси като вид маркетингови мрежи, техните характерни черти, целевите ефекти и ограничения при създаването им. Целта е да се представи този вид формирование като средство за преодоляване на конкурентния натиск в условия на динамична пазарна среда.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3000
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n12_108_tom3_tom_III_.pdf 363.5Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов