ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

DSpace/Manakin хранилище

ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ
Автор: Горанова, Пенка; Тананеева, Живка
Резюме: Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, вертикала или по диагонала на дейностите по веригата на създаване на стойност. Основната цел на доклада е изясняване същността на франчайзинга като съвременна система за маркетингова вертикална интеграция и очертаване тенденциите на развитие на българския хотелски пазар.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3006
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n15_128_tom3_tom_III_.pdf 266.4Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов