ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

DLib Repository

ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

Show full item record

Title: ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ
Author: Горанова, Пенка; Тананеева, Живка
Abstract: Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, вертикала или по диагонала на дейностите по веригата на създаване на стойност. Основната цел на доклада е изясняване същността на франчайзинга като съвременна система за маркетингова вертикална интеграция и очертаване тенденциите на развитие на българския хотелски пазар.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3006
Date: 2016


Files in this item

Files Size Format View
n15_128_tom3_tom_III_.pdf 266.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов