ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ

DSpace/Manakin хранилище

ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС В ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ ЧРЕЗ АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯТА И ИЗБОРНОТО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИЕНТИТЕ
Автор: Самуилов, Милуш
Резюме: Съобразеният с изискванията на потребителите търговски микс от страна на наемателите ще доведе до по-високи продажби на търговския център.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3008
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n16_134_tom3_tom_III_.pdf 313.6Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов