• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...

Thumbnail
View/Open
n18_148_tom3_tom_III_.pdf (301.3Kb)
Date
2016
Author
Василева, Стелиана
Metadata
Show full item record
Abstract
В резултат от навлизането на новите технологии, мобилните приложения, в частност, през последните няколко години се променя подходът за комуникация на компаниите, респ. брандовете,с клиентите. Освен качествoто на брандирания продукт, за привличането и задържането на потребители е важно да се създаде емоционална връзка с тях. Типичен пример за изграждане на подобна връзка с (потенциалните) клиенти e т. нар. добавена реалност (Augmented Reality/AR). Концепцията за смесване и/или добавяне на данни от реалния свят с компютърно-генерирани такива не се ограничава само до изображения и/или звук, а предлага и други сетивни подобрения. С появата на мобилни устройства, способни да възпроизвеждат добавена реалност, започва да се изследва огромният потенциал на AR. Настоящата разработка има за цел проучване на добавената реалност в контекста на маркетинга.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3016
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback