МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...

DSpace/Manakin хранилище

МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...
Автор: Василева, Стелиана
Резюме: В резултат от навлизането на новите технологии, мобилните приложения, в частност, през последните няколко години се променя подходът за комуникация на компаниите, респ. брандовете,с клиентите. Освен качествoто на брандирания продукт, за привличането и задържането на потребители е важно да се създаде емоционална връзка с тях. Типичен пример за изграждане на подобна връзка с (потенциалните) клиенти e т. нар. добавена реалност (Augmented Reality/AR). Концепцията за смесване и/или добавяне на данни от реалния свят с компютърно-генерирани такива не се ограничава само до изображения и/или звук, а предлага и други сетивни подобрения. С появата на мобилни устройства, способни да възпроизвеждат добавена реалност, започва да се изследва огромният потенциал на AR. Настоящата разработка има за цел проучване на добавената реалност в контекста на маркетинга.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3016
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n18_148_tom3_tom_III_.pdf 301.3Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов