АНАЛИЗ НА ПАЗАРА И ПРОФИЛЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ЗАХАРНИТЕ И ШОКОЛАДОВИТЕ ИЗДЕЛИЯ В БЪЛГАРИЯ
Abstract
Изследователското внимание в настоящата разработка се насочва към особеностите при пазарното позициониране на категорията „захарни и шоколадови изделия“. Отчита се, че пазарът на захарни и шоколадови изделия в България е част от глобалния икономически пазар и състоянието му се влияе от водещи съвременни тенденции при потребителското търсене. Обект на изследването са пазарът на захарните и шоколадовите изделия в България и профилът на потребителите на този пазар. Предмет на изследването е спецификата на този пазар, разкриваща се посредством неговите елементи – цена, внос, потребление. Основната цел, е на базата на анализ на спецификата и състоянието на захарния и шоколадовия пазар у нас да се идентифицират актуални проблеми и възможности за положителни изменения в търговската практика.