ПРОУЧВАНЕ НА ПОВЕДЕНИЕТО НА БЪЛГАРСКИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ ПРИ ПОКУПКА НА ЗАХАРНИ И ШОКОЛАДОВИ ИЗДЕЛИЯ
Abstract
Активирането на научния интерес в областта на потребителското поведение е продиктувано от непосредствена практическа необходимост на съвременния етап. Настоящата статия се фокусира върху изследване на поведението на българските потребители по отношение на продуктова група „захарни и шоколадови изделия“. Това се постига на базата на проведено емпирично проучване на потребителите у нас. Стремежът да се разбере по-добре гледната точка на потребителя и да се работи за повишаване на удовлетвореността, е практически обоснован, обвързан с печеленето на конкурентни предимства. Сложната ситуация на потребителския пазар е предпоставка за множество противоречия, трудности, предизвикателства, към които търговските предприятия следва да вземат отговорно отношение.