• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Диалог"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКА ЦЕННОСТ ЧРЕЗ ЦЕНАТА

Thumbnail
View/Open
a9bfc467832314d2117eefe8c065682f.pdf (320.0Kb)
Date
2018
Author
Атанасов, Борислав
Metadata
Show full item record
Abstract
Цената е елемент, който присъства във всяка покупко-продажба. Тя е източник на информация за ценовото предлагане на стоки от една и съща група или сходни стокови групи, и е критерий, когато се сравняват и избират различни алтернативи. Следователно, участва в процеса на създаване и предоставяне на потребителска ценност. В статията се разглеждат различни подходи на предоставяне на ценност чрез цената, изведени в литературата и приложими в търговията на дребно. На тази основа е изведена и диференцираната ценност чрез цената за всеки подход, извличана от крайните потребители в процеса на покупка.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3890
Collections
  • Списание "Диалог"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback