Search
Now showing items 1-4 of 4
THE IMPACT OF CULTURAL HETEROGENEITY ON THE EUROPEAN INTEGRATION PROCESS
(АИ "Ценов", 2014)
After sixty years of integration, the idea of a united Europe has been put to the test. The purpose of this article is to put to discussion the degree of integration achievable between the member states. European ...
РАЗРАБОТВАНЕ НА КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ ЗА СИСТЕМЕН ПОДХОД ПРИ ИЗБОР НА МЕЖДУНАРОДЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2011)
Изборът на международен пазар е едно от най-важните решения в стратегическото управление на предприятието. Въпреки тази негова важност, често решенията се основат на интуицията. С развитието на технологиите и засилената ...
ESTIMATING BULGARIA’S TRADE BORDERS WITH THE EU AN APPLICATION OF THE EMPIRICAL GRAVITY MODEL OF TRADE
(АИ "Ценов", 2016)
We use the empirical gravity model of international trade to evaluate the borders in manufacturing trade between Bulgaria and the European Union (BG-EU). Our results suggest that in 2006 the BG-EU border was quite large ...
БЪЛГАРСКАТА ВЪНШНОТЪРГОВСКА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ И ФИРМЕНО ПОВЕДЕНИЕ В УСЛОВИЯТА НА КРИЗА
(АИ "Ценов", 2012)
Статията е насочена към изследване на промените във външната търговия на България и поведението на българските стопански субекти в условията на криза. Изследването обхваща обема и структурата на търговските потоци на ...