• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА КЛИЕНТОЦЕНТРИЧНИТЕ БИЗНЕС МОДЕЛИ

Thumbnail
View/Open
7cefbc874ebb58f1794b7d68b9fbad85.pdf (1.021Mb)
Date
2018
Author
Павлова, Дарина
Metadata
Show full item record
Abstract
В настоящата студия са представени съвременни клиентоцентрични подходи за управление на бизнеса. Обстойно са разгледани същността, ползите и възможнос-тите за приложение на концепциите Пожизнена стойност на клиента, Клиентски капитал и Ангажиране на клиента. Целта на настоящата разработка е, въз основа на прегледа на съществуващите клиентоцентрични бизнес модели, да се изведат възможностите за тяхното приложение. На база посочените техни силни и слаби страни, е разработен авторски клиентски ориентиран модел за поддържане на взаимоотноше-нията с потребителите, който интегрира и преодолява недостатъците на разгледаните модели.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4075
Collections
  • Годишник на Стопанска академия

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback