• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Предприемаческият модел на обучение като иновативна практика в образователната система – проблемни области, резултати и ефекти

Thumbnail
View/Open
cb5e3c0569f9534deb59849d38472b0b.pdf (1.125Mb)
Date
2022
Author
Найденова, Снежана
Metadata
Show full item record
Abstract
Като фундаментален фактор за развитието на държавата образователната система е призвана да произведе висококвалифицирани кадри, подготвени за професиите на бъдещето. В условията на динамични промени в средата и потребностите на обществото това е възможно единствено чрез въвеждането на иновационни практики, адап-тирани към предприемачески модел на обучение, като основа за бъдещ просперитет. В статията се разглежда иновационният процес в образователната система като предпос-тавка за въвеждането на предприемачески модел на обучение, изяснява се спецификата на предприемаческия модел на обучение в контекста на образователната система, като се идентифицират основните проблемни области, потенциалните позитивни резултати и ефекти от прилагането на иновативни практики, реализирани чрез въвеждането на предприемаческия модел на обучение в образователната система. Акцентът е поставен върху началното и средното образование.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4957
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback