Измерване и анализ на потребителските преференции с декомпозиционни алгоритми (Методология и приложение на конюнктивния анализ в маркетинговите изследвания).

DSpace/Manakin хранилище

Измерване и анализ на потребителските преференции с декомпозиционни алгоритми (Методология и приложение на конюнктивния анализ в маркетинговите изследвания).

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: Измерване и анализ на потребителските преференции с декомпозиционни алгоритми (Методология и приложение на конюнктивния анализ в маркетинговите изследвания).
Автор: Кръстевич, Тодор
URI: http://hdl.handle.net/10610/84
Дата: 1998


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
G1998-XCIV-2-T._Krastevich.swf 8.729Mb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов